Migar pasažieru informēšanai izveidota speciāla sadaļa SA mājas lapā

No šodienas, Jelgavas novada iedzīvotāji par uzņēmuma jaunumiem, maršrutiem, autobusu atiešanas laikiem un izmaiņām varēs uzzināt interneta vietnē www.sabiedriskaisautobuss.lv sadaļā “Migar”.

 SIA “Sabiedriskais autobuss” mājas lapas www.sabiedriskaisautobuss.lv/Migar izveidotajā sadaļā  pasažieriem ir pieejama aktuālākā informācija par maršrutiem, kustības sarakstiem,  kurām pasažieru grupām, ir braukšanas maksas atvieglojumi. Turpmāk informācija par izmaiņām un uzņēmuma jaunumiem būs pieejama “Migar” sadaļā.

Drīzumā uzņēmums pasažieru ērtībām piedāvās iespēju, plānot braucienus, izmantojot mobilās ierīces – datorus, planšetes un mobilos tālruņos. Līdz ar to klients pats varēs apskatīties konkrēto reisu un saplānot braucienu uz iecerēto galamērķi.

Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkos, “Migar” ir ieviesis diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 67 11 33 22, kas strādā 24/7 nedēļā, lai uzzinātu informāciju par konkrēto maršrutu, autobusa atiešanas laiku, nodotu informāciju par atstātām mantām, kā arī izteikt pretenzijas par sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Darba dienās no plkst. 8:00-17:00 var zvanīt uz šo tālruņa nummuru +371 28687261.

Par SIA “Migar”

SIA “Migar” reģionālos vietējas nozīmes maršrutos pasažieru pārvadājumus nodrošina kopš 1998. gada. Uzņēmumā nodrošina pasažieru pārvadājumus 30 reģionālos vietējas nozīmes maršrutos.